Mijn bestelling is niet door de bezorgpartner ontvangen

Wanneer je na het bestellen bij een bezorgpartner geen bestelling ontvangen hebt of de bezorgpartner aangeeft je bestelling niet via Bestel-thuis.nl te hebben ontvangen, verzoeken wij je altijd contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen vervolgens nagaan wat er met de bestelling gebeurd is.

Bestellingen worden door de systemen van Bestel-thuis.nl continue in de gaten gehouden. Wanneer een bezorgpartner de bestelling niet bevestigd heeft, neemt altijd een medewerker van Bestel-thuis.nl contact op met de bezorgpartner. Door deze werkwijze is de kans op een dergelijke situatie nauwelijks mogelijk. Hou er wel rekening mee dat het, afhankelijk van de verbinding met de bezorgpartner, maximaal 15 minuten kan duren alvorens de bestelling bij de bezorgpartner binnenkomt.

Onze website gebruikt analytische cookies om de werking van de website te verbeteren en reclame/tracking cookies om aan de gebruiker gerichte reclame te kunnen aanbieden.
Wanneer u gebruik blijft maken van deze website geeft u hiermee toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Klik hier voor meer informatie