Mijn bestelling is niet door de leverancier ontvangen

Wanneer je na het bestellen bij een leverancier geen bestelling ontvangen hebt of de leverancier aangeeft je bestelling niet via BestelThuis te hebben ontvangen, verzoeken wij je altijd contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen vervolgens nagaan wat er met de bestelling gebeurd is.

Bestellingen worden door de systemen van BestelThuis continue in de gaten gehouden. Wanneer een leverancier de bestelling niet bevestigd heeft, neemt altijd een medewerker van BestelThuis contact op met de leverancier. Door deze werkwijze is de kans op een dergelijke situatie nauwelijks mogelijk. Hou er wel rekening mee dat het, afhankelijk van de verbinding met de leverancier, maximaal 15 minuten kan duren alvorens de bestelling bij de leverancier binnenkomt.

Onze website gebruikt analytische cookies om de werking van de website te verbeteren en reclame/tracking cookies om aan de gebruiker gerichte reclame te kunnen aanbieden.
Wanneer u gebruik blijft maken van deze website geeft u hiermee toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Klik hier voor meer informatie