Mijn online betaling is mislukt, wat nu?

Wanneer de online betaling mislukt is, wordt dit op je scherm met een bepaalde foutcode weergegeven. In dat geval kan je proberen de bestelling opnieuw te plaatsen of door de bestelling contant af te rekenen. Het komt weleens voor dat er storingen zijn, helaas is Bestel-thuis.nl afhankelijk van het netwerk van de payment service providers en kunnen wij eventuele storingen niet voorkomen.

Het kan ook zijn dat je betaling niet meteen verwerkt kan worden, in dat geval wordt dit op je scherm weergegeven. Zodra je betaling verwerkt is ontvang je een bevestigingsmail. Wanneer je binnen 15 minuten geen bevestigingsmail ontvangen hebt verzoeken wij je contact op te nemen met de klantenservice zodat we de bestelling voor je kunnen nagaan.

Onze website gebruikt analytische cookies om de werking van de website te verbeteren en reclame/tracking cookies om aan de gebruiker gerichte reclame te kunnen aanbieden.
Wanneer u gebruik blijft maken van deze website geeft u hiermee toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Klik hier voor meer informatie