Wat gebeurt er met mijn bestelling?

Nadat je bestelling is geplaatst wordt deze verwerkt door ons systeem en meteen doorgestuurd naar de bezorgpartner.
Binnen enkele seconden ontvangt de bezorgpartner de bestelling per e-mail, fax of via een rechtstreekse verbinding direct in het kassasysteem.
Wanneer de bezorgpartner de bestelling niet ontvangen heeft, wordt jouw bestelling telefonisch door de klantenservice doorgegeven.

Zodra de bestelling bij de bezorgpartner is aangekomen, zal de bezorgpartner de bestelling (voor)bereiden en bezorgen.
Bestel-thuis.nl is alleen verantwoordelijk voor het doorsturen van jouw bestelling naar de bezorgpartner en niet voor de uiteindelijke verwerking.

Wanneer blijkt dat de bezorgpartner gesloten is en dit niet aan Bestel-thuis.nl heeft doorgegeven, brengen wij je telefonisch op de hoogte en moeten wij je bestelling helaas annuleren. Als wij je telefonisch niet kunnen bereiken ontvang je per e-mail bericht over de annulering.

Mocht je in dat geval de bestelling online betaald hebben dan storten wij het betaalde bedrag binnen 10 werkdagen terug naar je rekening.

Onze website gebruikt analytische cookies om de werking van de website te verbeteren en reclame/tracking cookies om aan de gebruiker gerichte reclame te kunnen aanbieden.
Wanneer u gebruik blijft maken van deze website geeft u hiermee toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Klik hier voor meer informatie