Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kan je bestelling annuleren door zo snel mogelijk contact op te nemen met de bezorgpartner. Het telefoonnummer van de bezorgpartner vindt je in de bevestigingsmail. Je kan ook contact opnemen met de klantenservice van Bestel-thuis.nl, maar omdat het annuleren zo snel mogelijk dient plaats te vinden, raden wij je aan om zelf contact met de bezorgpartner op te nemen.

Wanneer je online betaald heb moet je altijd, eventueel nadat je zelf de bestelling bij de bezorgpartner geannuleerd heb, contact opnemen met de klantenservice. Nadat wij de annulering hebben geverifiëerd storten wij het betaalde bedrag uiterlijk binnen 10 werkdagen terug.

Annuleren is helaas niet meer mogelijk wanneer de bezorgpartner al begonnen is met het (voor)bereiden van je bestelling.

Onze website gebruikt analytische cookies om de werking van de website te verbeteren en reclame/tracking cookies om aan de gebruiker gerichte reclame te kunnen aanbieden.
Wanneer u gebruik blijft maken van deze website geeft u hiermee toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Klik hier voor meer informatie